Obserwatorzy

sobota, 20 kwietnia 2013

Modna mama,czyli w co się ubrać w ciąży?!

W ciągu 9 miesięcy nasze ciało ulega wielu zmianom,rośnie nam brzuszek, piersi, często przybierając za dużo na wadze zaokrąglają się inne partie naszego ciała.W co się ubrać żeby przede wszystkim czuć się wygodnie,a przy tym nadal dobrze wyglądać?!Z początku ciąży tylko my widzimy zmieniające się ciało,nadal możemy ubierać się w nasze ulubione ciuszki,ważne jednak żeby było nam w nich wygodnie,nie powinny uciskać w żaden sposób rosnącego brzuszka.Brzuch ciężarnej staje się widoczny zwykle około czwartego miesiąca, pomiędzy 14. a 17 tygodniem.Jednak ważnym czynnikiem wpływającym na moment powiększenia brzucha w ciąży jest liczba przebytych ciąż. Zazwyczaj kobiety, które spodziewają się dziecka po raz pierwszy zauważają większy obwód talii później niż ciężarne będące już matkami.Tak czy owak jak nasz brzuszek zacznie się pojawiać warto zainwestować w spodnie dla kobiet w ciąży ze specjalnym pasem na brzuch,również fajne są getry z podwyższonym stanem dla przyszłych mam.Fajny dział dla przyszłych mam możemy znaleźć np,w szwedzkim H&M.





Jeżeli chodzi o górne warstwy naszej garderoby,ślicznie leża na przyszłych mamach wszelkie bluzki,tuniki odcięte zaraz pod biustem pięknie podkreślając nasz rosnący brzuszek.Oczywiście zwykłe t shirty też mogą prezentować się super pod warunkiem,że brzuszek nie będzie nam spod nich wystawał,mimo iż jest piękny nie wygląda to fajnie.





Ubierając się pamiętajmy o ważnej zasadzie,jeżeli góra luźna to dół musi być już dopasowany,tak żebyśmy nie wyglądały jak worek:)Jeżeli ładnie tyjemy wciąż możemy nosić się całe tuż przy skórze;)




A o to jeden z moich pomysłów jak się nosić w ciąży:








3 komentarze:

  1. Te H&M są super jeśli chodzi o wygodę i wybór fasonów. Jednak wiele do życzenia pozostawia ich jakość. Jedne są super inne po kilku założeniach wyglądają jakby rok albo dwa były noszone. W obu ciążach je nosiłam 3 pary były reklamowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu miałaś pecha:( i się tak trafiło,mam parę ciuszków z H&M i muszę przyznać ,że się na marce nie zawiodłam.Fajne ciuszki dla kobiet w ciąży dysponuje marka New Look:)pozdrawiam.

      Usuń
  2. Witam! Świetny zestaw , również w ciąży nosiłam ciuszki H&M i były super.
    Zapraszam na konkurs dla mam i do odwiedzenie mojego bloga http://testowokolorowyswiat.blogspot.com/2013/05/konkurs-z-simed-produkty-dla-mamy-i.html

    OdpowiedzUsuń