Obserwatorzy

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Fotografia brzuszkowa.

Uwielbiamy wspominać wyjątkowe chwile,a cóż na tym etapie życia mogłoby być piękniejszym wspomnieniem niż nasze ślicznie rosnące brzuszki:)Dlatego wszystkim kobietą w ciąży polecam dać się fotografować,zdjęcia z okresu ciąży będziemy miło wspominać, a jak już urodzimy będziemy mogły się zastanawiać jak ten nasz kochany dzidziuś się tam mieścił?!:)Nie ważne czy zdjęcia będą uchwycały codzienne chwile czy pełne stylizacji i póz brzuszki i jedne i drugie będą piękną pamiątką dla nas i naszych dzieci.Oczywiście jak mamy ochotę możemy odnaleźć fotografa z okolic który zajmuję się fotografią ciążową,przez długi czas i ja chciałam sobie zafundować taką pamiątkę.Doszłam jednak do wniosku,że warto najpierw spróbować samemu tym bardziej,że dysponuje dobrym sprzętem fotograficznym,a wymyślone przeze mnie stylizacje może uwiecznić mąż,a gdy najdzie nas ochota na wspólne zdjęcie to posłużymy się statywem,a pieniądze zamiast przeznaczyć na sesje będziemy mogli dołożyć do wyprawki.




Według mnie najlepszym czasem na tak zwaną sesje ciążową będą okolice 32-36 tygodnia ciąży,kiedy brzuszek jest już duży a my same nie jesteśmy jeszcze zbyt grube,opuchnięte i wciąż sprawne i w dobrym samopoczuciu.A oto kilka fotografii z samodzielnie wykonanej przeze mnie sesji:)








3 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia, będzie piekna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam zdjęcia, ciążowe też ;)
    będę wpadać na bloga.

    zapraszam też do siebie www.rybyzone.blogspot.com

    w którym tyg. ciąży jesteś? szukam mam na podobnym etapie ;)
    pozdrawiam
    Daria

    OdpowiedzUsuń